کفسابی
نوشته شده توسط : امین

کفسابی سنگ کف سازی حقایق، نقد و بررسی و راهنمای زیباست. آن خاطره انگیز. این طبیعی پوشش کف سنگ جامد است – ۳۰۰ میلیون سال در ساخت! تاریخ: کف سنگ چیزی است که هیچ کفپوش دیگر می تواند ارائه. معماران و طراحان از آغاز تمدن سنگ سنگ طبیعی برای مهم ترین آثار خود استفاده کرده اند. در کشور در سراسر جهان، سنگ به مدت طولانی به انتخاب پذیرفته شده برای کلیساهای جامع، بناهای تاریخی، موزه ها، خانه های دولت و، البته، خانه بوده است.

انواع کفسابی سنگ

ممکن است گفته آن یک ایده قدیمی است. درباره ۲۶۳۰ قبل از میلاد، گام فرعون جوزر هرم از کفسابی حومه مصر افزایش یافت. این بزرگترین ساختمان در زمان خود بود و خیلی از آن از سنگ ساخته شده است. این آرامگاه به معنای تا ابد و با ساخت آن از سنگ بود، آن را در واقع خشتی معمولا در اهرام تحتانی استفاده دوام یافت. این معمار، IMHOTEP، با اختراع معماری سنگ اعتبار است.
سه نوع اساسی از سنگ که از آن ما حک کردن کف سنگ وجود دارد:

  • رسوبی
  • اذرین
  • دگردیس

تراورتن و سنگ آهک نمونه هایی از سنگهای رسوبی هستند. گرانیت یک نمونه از سنگ های آذرین است. تخته سنگ و سنگ مرمر و نمونه هایی از سنگ های دگرگونی هستند. کفپوش سنگ به مدت طولانی مواد کفسابی کفپوش انتخابی ممتاز و نخبگان در نظر گرفته شده است. فکر می کنم قلعه ها و کاخ. اما این است که دیگر مورد. پیشرفت در تکنولوژی کمک کرده اند که روند کار فشرده بسیار مقرون به صرفه تر و صرفه جویی است به مصرف کنندگان مدرن و روز تصویب شده است. از آنجا که خانه خود را از قلعه خود را، چرا کف سنگ در نظر بگیریم؟

کفسابی

کفسابی حرفه ای

مسیر سنگ به خانه خود را در یک معدن سنگ آغاز می شود. بلوک های بزرگی از سنگ از زمین قطع و حمل و نقل به یک کارخانه فرآوری. آیا می دانید که سنگ فقط یک سنگ است تا آن را استخراج شده است؟ تنها پس از برش آن را به نام سنگ. بلوک ها به اسلب را کاهش دهد. اسلب و سپس به یک جعل دوباره به قطع، شکل و جلا کفسابی
امروز، معادن سنگ طبیعی می توان در سراسر جهان، از جمله ایتالیا، چین، اسپانیا، هند، کانادا، مکزیک و حق در اینجا در ایالات متحده خوب قدیمی A.
از جمله مزایای استفاده از سنگ یکی بسیار عملی است. کفپوش سنگ سنگ طبیعی تقریبا همیشه ارزش فروش مجدد خانه خود را افزایش می دهد. و بر خلاف دیگر انواع کفپوش (اما مثل یک شراب خوب)، آن را با سن بهبود می بخشد.
در حالی که بسیاری از اطلاعات در این بخش اشاره به سنگ طبیعی است، یک جایگزین به نام سنگ تولیدی (یا متراکم شدن سنگ) وجود دارد. این یک محصول سنگ مصنوعی است که می تواند برای کفپوش کفسابی استفاده می شود و معمولا ارزان تر از سنگ طبیعی است.





:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: