نوشته شده توسط : امین

انواع کفسابی آیا شما نیاز به یک پس زمینه کمی بیشتر برای کمک به شما یک نوع طبقه انتخاب می کنید؟ فراتر از سبک، دیگر ملاحظات وجود دارد – مانند عوامل عملکرد و شیوه زندگی. ما به شما در مورد فواید و مبادلات از همه انواع کف پوش ما، به طوری که شما می توانید تصمیم بگیرید که اگر چوب جنگلی، ورقه ورقه، وینیل و یا مشمع کف اتاق بهترین انتخاب برای اتاق خود را.

کفسابی ارزان و سریع

لینک های مربوطه یاب کف سوالات بیشتر؟ مشاهده خرده کفپوش محلی خود را. یک مغازه پیدا کن چوب جنگلی از ظریف به نظر می رسد روستایی، چوب جنگلی یک نوع طبقه که تبدیل به یک مشخصه است. هیچ کس ارائه می دهد یک انتخاب بیشتر کفسابی از طبقه چوب جنگلی از آرمسترانگ. آرمسترانگ طبقه چوب جنگلی نه تنها زیبا، بلکه با دوام. کاوش در انواع پس از اتمام، رنگ، و انواع چوب در دسترس نیست. شما مطمئن برای پیدا کردن یک نگاه آنها را دوست خواهید. برای کسب اطلاعات بیش تر درباره کفسابی به سایت زیر مراجعه کنید :

http://khadamatekafsabi.ir

فهرست محصولات بیشتر درباره چوب سخت بدانید قرن مزرعه درخت گردوی امریکایی چوب سخت ورقه ورقه مطلع نگاه و احساس از چوب های عجیب و غریب و یا سنگ بالا پایان در کسری از هزینه، با این نوع طبقه را پیدا خواهد کرد قفل و ورقه نسیم به نصب کنید. برای مناطق پر ترافیک و خانواده فعال، دوام از ورقه ورقه آرمسترانگ سخت به ضرب و شتم است.

کفسابی

مهم ترین نکات کفسابی

مرور محصولات ورقه ورقه بیشتر درباره ورقه ورقه بدانید حق بیمه جنگلداری مخلوط ورقه ورقه ورق وینیل کفپوش ورق وینیل می آید در انواع به نظر می رسد از سنگ یا چوب طبیعی به نظر می رسد، به طرح همه الگو در قیمت مقرون به صرفه. ترکیب بزرگ از زیبایی و عملکرد، کفسابی ورق وینیل با دوام و آسان برای تمیز نوع طبقه است که می تواند در هر جای خانه نصب شده است. این است که به ویژه برای مقاومت زیاد در برابر ساییدگی، لکه ها و نشت ارزش دارد.

فهرست وینیل ورق محصولات بیشتر درباره ورق وینیل بدانید کاشی وینیل کاشی وینیل یک نوع بزرگ کفپوش برای انجام آن را به خودتان پروژه ها است. بعضی از آنها بسیار آسان برای نصب، شما می توانید اتاق خود را بیش از یک هفته تبدیل. کفسابی مانند ورق وینیل، کاشی دوام، مقرون به صرفه و کم تعمیر و نگهداری است. فهرست وینیل Tile محصولات بیشتر درباره کاشی وینیل بدانید کاشی Cararoma کانیون سایه وینیل وینیل لوکس آرمسترانگ کفپوش وینیل لوکس در سه سبک کفپوش مختلف در دسترس است: فهرست وینیل لوکس محصولات بیشتر درباره وینیل لوکس بدانید آلترنا گالری شهری وینیل لوکس مشمع کف اتاق مشمع کف اتاق یک نوع کفپوش سازگار با محیط زیست با دوام است، برای رنگ های روشن و عمیق خود را دوست داشت. شما باید دریابید که مشمع کف اتاق افزایش بسیاری از به نظر می رسد با الگوهای مرمرین سنتی و



:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

کفسابی سنگ کف سازی حقایق، نقد و بررسی و راهنمای زیباست. آن خاطره انگیز. این طبیعی پوشش کف سنگ جامد است – ۳۰۰ میلیون سال در ساخت! تاریخ: کف سنگ چیزی است که هیچ کفپوش دیگر می تواند ارائه. معماران و طراحان از آغاز تمدن سنگ سنگ طبیعی برای مهم ترین آثار خود استفاده کرده اند. در کشور در سراسر جهان، سنگ به مدت طولانی به انتخاب پذیرفته شده برای کلیساهای جامع، بناهای تاریخی، موزه ها، خانه های دولت و، البته، خانه بوده است.

انواع کفسابی سنگ

ممکن است گفته آن یک ایده قدیمی است. درباره ۲۶۳۰ قبل از میلاد، گام فرعون جوزر هرم از کفسابی حومه مصر افزایش یافت. این بزرگترین ساختمان در زمان خود بود و خیلی از آن از سنگ ساخته شده است. این آرامگاه به معنای تا ابد و با ساخت آن از سنگ بود، آن را در واقع خشتی معمولا در اهرام تحتانی استفاده دوام یافت. این معمار، IMHOTEP، با اختراع معماری سنگ اعتبار است.
سه نوع اساسی از سنگ که از آن ما حک کردن کف سنگ وجود دارد:

  • رسوبی
  • اذرین
  • دگردیس

تراورتن و سنگ آهک نمونه هایی از سنگهای رسوبی هستند. گرانیت یک نمونه از سنگ های آذرین است. تخته سنگ و سنگ مرمر و نمونه هایی از سنگ های دگرگونی هستند. کفپوش سنگ به مدت طولانی مواد کفسابی کفپوش انتخابی ممتاز و نخبگان در نظر گرفته شده است. فکر می کنم قلعه ها و کاخ. اما این است که دیگر مورد. پیشرفت در تکنولوژی کمک کرده اند که روند کار فشرده بسیار مقرون به صرفه تر و صرفه جویی است به مصرف کنندگان مدرن و روز تصویب شده است. از آنجا که خانه خود را از قلعه خود را، چرا کف سنگ در نظر بگیریم؟

کفسابی

کفسابی حرفه ای

مسیر سنگ به خانه خود را در یک معدن سنگ آغاز می شود. بلوک های بزرگی از سنگ از زمین قطع و حمل و نقل به یک کارخانه فرآوری. آیا می دانید که سنگ فقط یک سنگ است تا آن را استخراج شده است؟ تنها پس از برش آن را به نام سنگ. بلوک ها به اسلب را کاهش دهد. اسلب و سپس به یک جعل دوباره به قطع، شکل و جلا کفسابی
امروز، معادن سنگ طبیعی می توان در سراسر جهان، از جمله ایتالیا، چین، اسپانیا، هند، کانادا، مکزیک و حق در اینجا در ایالات متحده خوب قدیمی A.
از جمله مزایای استفاده از سنگ یکی بسیار عملی است. کفپوش سنگ سنگ طبیعی تقریبا همیشه ارزش فروش مجدد خانه خود را افزایش می دهد. و بر خلاف دیگر انواع کفپوش (اما مثل یک شراب خوب)، آن را با سن بهبود می بخشد.
در حالی که بسیاری از اطلاعات در این بخش اشاره به سنگ طبیعی است، یک جایگزین به نام سنگ تولیدی (یا متراکم شدن سنگ) وجود دارد. این یک محصول سنگ مصنوعی است که می تواند برای کفپوش کفسابی استفاده می شود و معمولا ارزان تر از سنگ طبیعی است.



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

طراحی سایت ارزان و قواعد آن به طور خلاصه، طراحی وب سایت به معنای برنامه ریزی، ایجاد و به روز رسانی از وب سایت. طراحی وب سایت همچنین شامل معماری اطلاعات، ساختار وب سایت، رابط کاربری، ارگونومی ناوبری، طرح بندی وب سایت ها، رنگ ها، تضاد، فونت ها و تصاویر (عکاسی) و همچنین طراحی آیکون.

اصول کلیدی طراحی سایت ارزان

همه این عناصر وب سایت با هم ترکیب وب سایت فرم. اغلب، به معنی از “طراحی” صرفا به عنوان یک جنبه بصری طراحی سایت ارزان درک شده است. در واقع، طراحی وب سایت شامل عناصر انتزاعی تر مانند قابلیت استفاده، ارگونومی، سنتطراحی سایت ارزان طرح، عادات کاربر، منطق و ناوبری و چیزهای دیگر که ساده با استفاده از وب سایت ها و کمک به پیدا کردن اطلاعات سریعتر.

گاهی اوقات طرف فنی طراحی وب سایت است که در تعریف طراحی تاکید کرد. مطمئنا، ساختمان وب سایت های مدرن شامل برنامه نویسی سمت سرور مانند PHP، ASP و CGI، طرف بصری وب سایت های که با HTML و CSS تعریف شده است، تجربه کاربر با پویا جاوا اسکریپت و آژاکس افزایش یافته است. هنگامی که صحبت طراحی سایت ارزان کردن به افراد با دانش فنی ضعیف، به جای صحبت کردن در مورد جزئیات فنی، ما در ویژگی های تمرکز، E. گرم. تا چه حد ممکن است برای به روز رسانی یک وب سایت از طریق سیستم مدیریت محتوا و ویژگی های که به کاربران قابل مشاهده است.

طراحی سایت ارزان

در شرایط کلاسیک، طراحی توصیف ظاهر بصری از یک وب سایت. روش سنتی شامل کنتراست، رنگ آمیزی، تعادل، تاکید، ریتم، سبک عناصر گرافیکی (خطوط، اشکال، بافت، رنگ و جهت)، استفاده از آیکون ها، بافت پس زمینه و فضای کلی از طراحی کلی وب سایت.

همه این عناصر با اصول اساسی طراحی به منظور ایجاد یک نتیجه فوق العاده است که مطابق با اهداف تعیین طراحی سایت ارزان شده برای وب سایت ترکیب شده است.

چگونه به یادگیری طراحی سایت ارزان ؟

اگر شما می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک های مدرن طراحی وب سایت، شیوه های وب سایت خوب و استانداردهای طراحی وب سایت – همه در قالب ساده و قابل فهم، پس شاید بهتر است به از guidegook “طراحی وب سایت آموزش”، ارائه می دهد که تمرینات طراحی ساده و ایجاد شروع مهارت های خود را گام به گام. مهمتر از همه، این کتاب ارائه می دهد هر دو ایده ها و تمرینات چگونه برای شروع و ایجاد مهارت های خود را به صورت تدریجی.



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

طراحی سایت ارزان قیمت طراحی فرآیند جمع آوری ایده ها، و زیبا و تنظیم و اجرای آنها، از اصول خاصی را برای یک هدف خاص هدایت است. طراحی وب سایت یک فرآیند مشابه خلقت است، با هدف ارائه مطالب را در صفحات وب الکترونیکی، که کاربران نهایی می توانید از طریق اینترنت با کمک یک مرورگر وب دسترسی داشته باشید.

طراحی سایت ارزان قیمت و عناصر آن

طراحی وب سایت با استفاده از بسیاری از همان عناصر کلیدی بصری به عنوان یکی از فروشندگان پیشرو طراحی مانند: چیدمان: این راه گرافیک، تبلیغات و متن چیده می شوند است. در جهان وب، یک هدف مهم این است که برای کمک به نمایش اطلاعات آنها در یک نگاه به دنبال پیدا این شامل حفظ تعادل، ثبات و یکپارچگی طراحی. رنگ: انتخاب رنگ بستگی به هدف و مشتریان؛ آن می تواند طراحی سایت ارزان قیمت ساده سیاه و سفید به طراحی چند رنگ، انتقال شخصیت یک فرد و یا نام تجاری یک سازمان، با استفاده از رنگ های وب امن.

گرافیک: گرافیک می تواند شامل آرم، عکس ها، کلیپ آرت و یا آیکون ها، همه از آن منظور ارتقاء طراحی وب. برای دوستی کاربر، این نیاز به مناسب قرار داده می شود، کار با رنگ و محتوای صفحه وب، در حالی طراحی سایت ارزان قیمت که ساخت آن خیلی متراکم و یا آهسته به بار. فونت: استفاده از فونت های مختلف می توانید یک طراحی وب سایت را بالا ببرد. اکثر مرورگرهای وب تنها می تواند یک شماره را انتخاب کنید از فونت ها، شناخته شده به عنوان “فونت های وب امن” خوانده شده، بنابراین طراح خود را به طور کلی در این گروه به طور گسترده ای پذیرفته می کنند.

طراحی سایت ارزان قیمت

 

محتوا: محتوا و طراحی می تواند با هم کار کنند به منظور افزایش این پیام از سایت از طریق تصاویری و متن. متن نوشته شده همیشه باید مرتبط و مفید باشد، تا که به اشتباه نیست خواننده و آنچه طراحی سایت ارزان قیمت آنها می خواهند به طوری که آنها در سایت باقی می ماند به آنها بدهد. محتوا برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و با طول مناسب، ترکیب کلمات کلیدی مرتبط.

ایجاد طراحی وب سایت ارزان کاربر پسند

علاوه بر عناصر اساسی طراحی وب است که ایجاد یک سایت زیبا و بصری قانع کننده، یک وب سایت باید هم همیشه کاربر نهایی در نظر بگیرند. کاربر دوستی را می توان با توجه به عوامل زیر به دست آورد. ناوبری: معماری سایت، منو ها و دیگر ابزار ناوبری در طراحی وب سایت باید با در نظر گرفتن چگونه کاربران فهرست و جستجو ایجاد می شود. هدف این است که برای کمک به کاربر به حرکت در اطراف سایت را با سهولت، موثر پیدا کردن اطلاعات آنها نیاز به. چند رسانه ای: مرتبط و محرک های صوتی در طراحی می تواند کمک به کاربران برای درک اطلاعات، توسعه درک در شیوه ای آسان و سریع است. این می تواند بازدید کنندگان را تشویق به صرف زمان بیشتری در صفحه وب. سازگاری: طراحی صفحه وب، به انجام همان اندازه نیز در مرورگرهای مختلف و سیستم عامل، برای افزایش دید آن است.

  • فناوری: پیشرفت در تکنولوژی به طراحان آزادی برای اضافه طراحی سایت ارزان قیمت کردن جنبش و نوآوری، اجازه می دهد برای طراحی وب است که همیشه تازه، پویا و حرفه ای است.
  • سلامت: افزایش مشارکت کاربران فعال و مشارکت، با اضافه کردن جعبه نظر و نظر سنجی در طراحی. تبدیل کاربران از بازدید کنندگان به مشتریان با اشکال ایمیل و خبرنامه علامت یو پی اس.
  • تورنتو حرفه ای طراحی وب سایت ایجاد طراحی بسیار عالی رابط کاربری (UI) برای یک تجربه وب رضایت بخش است. آنها با استفاده از برنامه ریزی انتقادی و تجزیه و تحلیل برای طراحی و توجه به مشخصات مشتری، تبدیل می شود فرآیند پیچیده را به یک قطعه ساده و ظریف از هنر است.


:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

کنکور ارشد عمران در اسپانیا، یک درجه مهندسی عمران می تواند پس از چهار سال تحصیل در شاخه های مختلف ریاضیات، فیزیک، مکانیک، و غیره درجه به دست آورده است به نام Grado از EN ها Ingeniería مدنی دست آمده است. مطالعات بیشتر در یک دانشکده تحصیلات تکمیلی شامل کارشناسی ارشد و دکترا.

کنکور ارشد عمران و اصول آن

قبل از وضعیت فعلی، که شده است، قبل از اجرای فرآیند بولونیا در سال ۲۰۱۰، در رشته مهندسی عمران در اسپانیا می تواند پس از سه تا شش سال مطالعه به دست آمده و به دو درجه اصلی تقسیم شد. در مورد اول، درجه به دست آورده اینگنیرو TECNICO د ها Obras Públicas (ITOP) نامیده کنکور ارشد عمران می شد، به معنای واقعی کلمه به کنکور ارشد عمران عنوان “مهندس کارهای عمومی” پس از سه سال مطالعه و معادل به دست آمده به یک لیسانس عمران ترجمه شده است. در مورد دوم، درجه تحصیلی اینگنیرو د Caminos از، کانالس Y Puertos، که به معنای واقعی کلمه به معنی “بزرگراه ها، کانال ها و بنادر مهندس” (که اغلب به اینگنیرو د Caminos از یا ICCP کوتاه) نامیده می شد، هر چند مهندسان عمران در عمل اسپانیا در زمینه همان به عنوان مهندسین عمران در جای دیگر است. این مدرک معادل به کارشناسی ارشد مهندسی عمران است و بعد از پنج یا شش سال مطالعه بسته به مدرسه اعطای عنوان به دست آمده.

دانشکده مهندسی اولین اسپانیایی مدنی اسکوئلا ویژه د INGENIEROS د Caminos از Y کانالس (در حال حاضر به نام اسکوئلا TECNICA برتر د INGENIEROS د Caminos از، کانالس Y Puertos)، در سال ۱۸۰۲ در مادرید تاسیس و به دنبال آن اسکوئلا ویژه د Ayudantes د ها Obras Públicas (در حال حاضر بود نام اسکوئلا Universitaria د ها Ingeniería TECNICA د ها Obras Públicas د لا دانشگاه Politécnica مادرید)، در سال ۱۸۵۴ در مادرید تاسیس شد. هر دو مدرسه در حال حاضر به دانشگاه فنی مادرید تعلق دارند.

در اسپانیا، یک مهندس عمران است که توانایی های فنی و حقوقی به طراحی پروژه از هر شاخه، بنابراین هر مهندس عمران اسپانیایی می توانید پروژه های در مورد سازه، ساختمان (به جز سازه های مسکونی که برای معماران محفوظ)، پایه، هیدرولیک، محیط زیست، حمل و نقل نظارت ، شهرسازی، و غیره

آمادگی برای کنکور ارشد عمران

در اسپانیا، وظایف مهندسی مکانیک و برق تحت مدرک مهندسی صنعتی گنجانده شده است. پادشاهی متحده [ویرایش] یک مهندس عمران خبره (شناخته شده به عنوان مهندس خبره کنکور ارشد عمران و یا حرفه ای در کشورهای دیگر) یک عضو از مؤسسه مهندسان عمران است، و نیز تصویب کرده است امتحانات عضویت. با این حال یک مهندس عمران غیر رسمی ممکن است به یک عضو از مؤسسه مهندسان عمران یا موسسه مهندسی نقشه برداران مدنی. از توضیحات “مهندس عمران” به اعضای هر سازمان حرفه ای خاص محدود نیست اگر چه “مهندس خبره مدنی” است.

شرق اروپا  در بسیاری از کشورهای اروپای شرقی، مهندسی عمران به عنوان یک مدرک مجزا و یا حرفه ای وجود ندارد اما مختلف آن زیر حرفه اغلب در دانشکده های دانشگاه جداگانه مورد مطالعه و انجام به عنوان حرفه جداگانه، چه آنها که در دانشگاه های غیر نظامی یا دانشکده مهندسی نظامی تدریس می شود. حتی بسیاری از مدارس عالی پلی تکنیک را از درجه های جداگانه برای هر رشته تحصیلی. به طور معمول در زمین شناسی، علم مساحی مطالعه، مهندسی سازه و مهندسی شهری اجازه می دهد تا یک فرد برای به دست آوردن مدرک در رشته مهندسی ساخت و ساز. مهندسی مکانیک، مهندسی خودرو، هیدرولیک و حتی گاهی اوقات متالورژی زمینه در درجه در “مهندسی ماشین آلات” می باشد. کنکور ارشد عمران علوم کامپیوتر، مهندسی کنترل و مهندسی برق رشته ها را در تحصیل در رشته مهندسی برق، در حالی که امنیت، ایمنی، مهندسی محیط زیست، حمل و نقل، آب و هواشناسی در این رده از خود هستند، معمولا با درجات خود، یا در دانشکده های دانشگاه جداگانه و یا در مدارس پلی تکنیک.

ایالات متحده در ایالات متحده، مهندسین عمران معمولا توسط شهرداری ها، شرکت های ساختمانی، شرکت های مهندسی مشاور، معمار / شرکت مهندس، نظامی، دولت های ایالتی و دولت فدرال به کار. هر ایالت نیاز مهندسین که خدمات خود را به عموم مردم ارائه توسط دولت مجوز بگیرند. [۷] صدور پروانه است جلسه تعیین نیاز آموزش و پرورش، بررسی، و تجربه کاری به دست آمده. الزامات خاص توسط دولت متفاوت است.

کنکور ارشد عمران

به طور معمول مهندسان مجوز باید از یک دانشگاه-ABET معتبر و یا برنامه های مهندسی کالج با حداقل مدرک لیسانس فارغ التحصیل، [۸] تصویب اصول آزمون مهندسی، به دست آوردن چند سال تجربه مهندسی تحت نظارت یک مهندس دارای مجوز، پس از آن عبور اصول و عملکرد آزمون مهندسی. پس از اتمام این مراحل و اعطای مجوز توسط هیئت دولت، مهندسان ممکن است به عنوان “مهندس حرفه ای” یا PE در تبلیغات و اسناد استفاده کنید. اکثر ایالت اجباری مورد نیاز آموزش مداوم اجرا کرده اند برای حفظ مجوز. [۸]

نتیجه گیری

نوشتار اصلی: انجمن مهندسان عمران آمریکا ASCE (انجمن مهندسان عمران آمریکا) نشان دهنده بیش از ۱۴۰٫۰۰۰ اعضای حرفه ای مهندسی عمران در سراسر جهان. عضو رسمی انجمن ASCE باید مدرک لیسانس از یک برنامه مهندسی عمران معتبر نگه دارید و یک مهندس حرفه ای با مجوز و یا شارژ پنج سال مسئول تجربه مهندسی. [۹] اکثر مهندسین عمران پیوستن به این سازمان به از اخبار به روز می شود، پروژه ها، و روش (مانند پایداری) مربوط به مهندسی عمران؛ و همچنین کمک تخصص و دانش خود را به دیگر مهندسین عمران و دانشجویان اخذ مدرک مهندسی عمران خود را.نوشتار اصلی: مؤسسه مهندسان عمران

یخ (مؤسسه مهندسان عمران) در سال ۱۸۱۸ تاسیس شد، نشان دهنده، در سال ۲۰۰۸، بیش از ۸۰،۰۰۰ اعضای حرفه ای مهندسی عمران در سراسر جهان. بازوی تجاری آن، توماس تلفورد با مسئولیت محدود، آموزش، استخدام، چاپ و نشر و قرارداد خدمات فراهم می کند.



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

ارشد عمران یک مهندس عمران کسی که شیوه مهندسی عمران است – استفاده از برنامه ریزی، طراحی، ساخت، نگهداری و زیرساخت عامل در حالی که حفاظت از سلامت عمومی و محیط زیست، و همچنین بهبود زیرساخت های موجود که مورد غفلت قرار گرفته شده است.

ارشد عمران و مبانی آن

مهندسی عمران یکی از قدیمی ترین رشته های مهندسی است، زیرا با محیط ساخته [۱] از جمله برنامه ریزی، طراحی و نظارت بر ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری از سازه های ساختمانی، و امکانات، مانند جاده ها، راه آهن، فرودگاه ها، پل ها، بنادر، کانال، سد می پردازد ، پروژه های آبیاری، خطوط لوله، نیروگاه های برق و سیستم های آب و فاضلاب [۲]

مهندس مدنی مدت در سال ۱۷۵۰ در مقابل مهندسان کار بر روی پروژه عمران با مهندسان نظامی تاسیس شد، [۳] که در تسلیحات و دفاع کار کرده است. با گذشت زمان، مختلف زیر رشته مهندسی عمران شناخته می شوند [۴] و خیلی از تجهیزات نظامی توسط مهندسی عمران جذب شده است. [۵] دیگر شیوه های مهندسی به عنوان ارشد عمران رشته های مهندسی مستقل، از جمله مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، و الکتریکی شناخته شد مهندسی.

در بعضی از نقاط، یک مهندس عمران نقشه برداری زمینی ممکن است انجام. در برخی ارشد عمران دیگر، نقشه برداری نقشه برداری محدود به ساخت و ساز است، مگر اینکه یک مدرک اضافی به دست آمده است.
مهندسین عمران معمولا در یک تخصص خاص عمل، مانند مهندسی ساخت و ساز، مهندسی ژئوتکنیک، مهندسی سازه، توسعه زمین، مهندسی حمل و نقل، مهندسی هیدرولیک، مهندسی محیط زیست و. برخی مهندسین عمران، به ویژه کسانی که کار را برای سازمان های دولتی، ممکن است در سراسر تخصص های متعدد را، بخصوص زمانی که در توسعه زیرساخت های حیاتی یا تعمیر و نگهداری درگیر شده است.

اصول ارشد عمران

در حالی که همه مهندسین عمران تمایل به صرف حداقل برخی از زمان کار “در سایت”، بسیاری از کار مهندسی عمران مدرن در دفاتر انجام می شود، کار با برنامه و یا کامپیوتر.
محیط کار [ویرایش]
مهندسین عمران به طور کلی در انواع مختلف از مکان و شرایط کار می کنند. بسیاری از صرف خارج از منزل در سایت های ساخت و ساز به طوری که آنها می توانید عملیات نظارت و یا حل مشکلات در محل. [۲] این کار است به طور معمول ترکیبی از در مطب و در محل کار. ترین کار تمام وقت.

آموزش و پرورش و صدور مجوز [ویرایش]
در بسیاری از کشورها، یک مهندس عمران خواهد از یک مدرسه متوسطه در رشته مهندسی عمران، که نیاز به یک پس زمینه قوی در ریاضیات و علوم طبیعی فارغ التحصیل. این درجه به طور معمول دارای ارشد عمران مدرک کارشناسی، هر چند بسیاری از مهندسان عمران مطالعه بیشتر برای به دست آوردن کارشناسی ارشد، مهندس، دکترا و درجه دکترا. در بسیاری از کشورها، مهندسین عمران در معرض اخذ مجوز. در برخی از حوزه های قضایی با صدور مجوز اجباری، افرادی که مجوز بدست آوردن نیست ممکن است خود را پاسخ نمی “مهندسین عمران.”

کارشناسی ارشد عمران

در بلژیک، مهندس عمران (IR به صورت مختصر.) (به فرانسوی: Ingénieur عمران، هلندی: Burgerlijk Ingenieur) یک عنوان قانونی محافظت قابل اجرا به فارغ التحصیلان دوره های مهندسی پنج ساله یکی از شش دانشگاه ها و آکادمی نظامی سلطنتی است. تخصص خود می تواند تمام زمینه های مهندسی: عمران، سازه، برق، مکانیک، شیمیایی، فیزیک و حتی علوم کامپیوتر [۶] این استفاده از عنوان ممکن است سردرگمی به زبان انگلیسی را موجب شود بلژیکی مهندس “مدنی” می تواند یک دارند تخصص های دیگر از مهندسی عمران. در واقع، بلژیکی ها با استفاده از صفت “مدنی” به عنوان یک مخالف به مهندسان نظامی.

تشکیل مهندس عمران دارای پایه قوی ریاضی و علمی و در رویکرد نسبت به عملی مهندس صنعتی گرا (نشستند.) در یک برنامه پنج ساله در یک پلی تکنیک تحصیل نظری است. به طور سنتی، دانش آموزان به تصویب امتحان ورودی در ریاضیات به شروع مطالعات مهندسی عمران مورد نیاز بود. این آزمون در سال ۲۰۰۴ برای فلاندرز انجمن لغو شد، اما هنوز هم در جامعه فرانسه سازمان یافته است.

ارشد عمران

کنکور ارشد عمران

در کشورهای اسکاندیناوی، مهندس عمران (civilingenjör (سوئدی)، sivilingeniør (نروژی)، civilingeniør (دانمارکی)) به درجه حرفه ای برای اولین بار است، تقریبا معادل کارشناسی ارشد در مهندسی ارشد عمران ، و یک عنوان حفاظت شده توسط موسسات انتخاب از فن آوری به دانش آموزان داده می شود. همانطور که در انگلیسی کلمه است منشاء آن در تمایز بین مهندسان نظامی و غیر نظامی، به عنوان در قبل از شروع قرن ۱۹ تنها مهندسان نظامی وجود داشته است و پیشوند “مدنی” یک راه برای جدا کسانی که مهندسی در یک دانشگاه عادی تحصیل کرده بود از همتایان نظامی خود را. امروز درجه دهانه بیش از همه زمینه ها در مهندسی مانند مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، علوم کامپیوتر، مهندسی الکترونیک، و غیره

به طور کلی تفاوت اندکی بین کارشناسی ارشد در رشته مهندسی و اسکاندیناوی درجه مهندس عمران، برنامه دومی داشتن روابط نزدیک تر با خواسته های صنعت وجود دارد. یک مهندس عمران است که شناخته شده ترین این دو؛ هنوز هم، این منطقه از تجربه و تخصص برای بسیاری از مردم گیج باقی مانده است. تفاوت قابل توجه دوره اجباری در ریاضیات و فیزیک است، صرف نظر از درجه کارشناسی ارشد معادل است، به عنوان مثال علوم کامپیوتر.

نتیجه گیری

اگر چه یک مهندس کالج (högskoleingenjör، diplomingenjör / mellaningenjör (سوئدی)، høgskoleingeniør (نروژی)، diplomingeniør (دانمارکی)) تقریبا با مدرک لیسانس علوم در اسکاندیناوی ارشد عمران معادل است، برای تبدیل شدن به یک مهندس عمران، اغلب تا به حال به انجام تا یک سال اضافی از با هم تداخل دارند مطالعات نسبت به رسیدن به یک B.Sc./M.Sc. ترکیبی. دلیل این است که نظام آموزش عالی به طور کامل به سیستم استاندارد بین المللی فارغ التحصیلی به تصویب رسید، از آن به عنوان یک مدرک حرفه ای درمان می شود. امروز (۲۰۰۹) این است که شروع به تغییر با توجه به روند بولونیا.

اسکاندیناوی “civilingenjör” در زمینه های بین المللی معمولا خودش را “کارشناسی ارشد در مهندسی” و گاهی اوقات لباس یک حلقه کلاس مهندسی. در موسسه تکنولوژی نروژی (در حال حاضر دانشگاه نروژی علم و صنعت)، این سنت را با یک حلقه NTH به ۱۹۱۴ می رود، قبل از حلقه آهن کانادا.

در نروژ، با عنوان «Sivilingeniør” دیگر نمی خواهد بعد از سال ۲۰۰۷ صادر می شود، شده است و با “استاد من صنعتی” جایگزین شده است. در ترجمه انگلیسی از دیپلم، عنوان خواهد بود “کارشناسی ارشد”، از “استاد از فناوری” است یک عنوان معتبر در جهان انگلیسی زبان است. سال با هم تداخل دارند اضافی از مطالعات نیز با این تغییر لغو شده است را به درجه نروژی به همتایان بین المللی خود برابر بیشتر است.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

 

کاربرد رنگ ها

  • براي لاغر شدن، از بشقاب و روميزي آبي رنگ استفاده کنيد. رنگ آبي اشتها را کم مي‌کند.
  • اگر کم خواب هستيد وسايل اتاق خواب را به رنگ بنفش درآوريد يا از چراغ خواب به رنگ بنفش استفاده کنيد. رنگ بنفش آرامش دهنده و خواب‌آور است.
  • اگر از کم خوني رنج مي‌بريد، ميوه‌هاي قرمز رنگ مانند گيلاس، توت فرنگي و گوشت قرمز مصرف کنيد.
  • اگر بي‌حال و حوصله هستيد، رنگ نارنجي را انتخاب کنيد، هنگام استحمام صبحگاهي از حوله و ابزار نارنجي استفاده کنيد، رنگ نارنجي بي‌حالي شما را از بين مي‌برد.
  • اگر مشکلي پيش روي شماست، از رنگ نيلي استفاده کنيد، رنگ نيلي کمک مي‌کند تا بهتر بينديشيد.
  • اگر مضطرب هستيد و فشار عصبي طاقت شما را بريده است، از رنگ سبز استفاده کنيد. رنگ سبز آرامبخش است و فشار خون را کاهش مي‌دهد.
  • افراد افسرده لباس زرد رنگ بپوشند. غذاهاي زرد بخورند و رنگ زرد را اطراف خود بجويند. رنگ زرد سطح انرژي را بالا برده و مانع افسردگي مي شود

پزشکی

حقایق جالب

  • مصرف زغال اخته باعث کاهش چربی شکمی و کاهش کلسترول می شود.
  • نخود فرنگی منبعی از فولیک اسید و ویتامین B۶ است.
  • گشنیز تشنگی را برطرف می کند و برای دهان و دندان بسیار مفید است.
  • کنجد برای رفع ناراحتی کیسه صفرا مفید است.
  • گوجه فرنگی بدن را در برابر امراض و بیماری های عفونی حفظ می کند.
  • شنبلیله حاوی مقادیر زیادی فسفر و ویتامین D می باشد.
  • خوردن موز خطر مرگ در اثر سکته مغزی را کاهش می دهد.
  • پسته دارای کلسیم و فولات بوده و به افرادی که در معرض پوکی استخوان هستند توصیه می شود.
  • بادام غنی ترین منبع غیر حیوانی کلسیم است.
  • شکلات برای سلامت قلب مفید بوده و مانع لخته شدن خون می شود.
  • افراد مبتلا به بیماری های کلیوی و کیسه صفرا بادمجان مصرف کنند.
  • روغن کنجد برای رفع تنگی نفس، سرفه خشک و زخم ریه مفید است.
  • اسفناج بهترین دارو برای کسانی که مبتلا به کم خونی هستند.
  • کشک ضد عفونی کننده ی دستگاه هاضمه (معده و روده) می باشد.

پزشکی

  • مصرف تره تازه برای رفع چاقی و تسکین درد مفاصل مفید است.
  • پودر رزماری تقویت کننده بدن، سر درد را رفع کرده و گردش خون را تحریک می کند.
  • هویج خام را مانند آدامس بجوید و استرس را از خود دور کنید.
  • فلفل دلمه ای به دلیل داشتن اسید فولیک برای جلوگیری از گرفتن رگ موثر است.
  • سرکه در رفع جرم دندان و التهاب لثه موثر است.
  • قارچ بخورید زیرا، عامل پایین آورنده ی چربی خون است.
  • کدو سبز آسم را درمان می کند.
  • اگر سرفه می کنید و گلو درد دارید به سراغ لیمو ترش بروید.
  • سیب زمینی تقویت کننده قلب، محکم کننده لثه، مسکن درد زخم معده است.
  • پیاز خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.
  • گل گاو زبان باعث کاهش تب در بیماری های سرخک، آبله و کهیر می شود.
  • گردو از لخته شدن خون جلوگیری می کند.
  • پیازچه باعث کاهش قند خون و کلسترول بالا می شود.
  • بامیه بهترین دارو دیابت است.
  • ویتامین C موجود در جعفری افزایش جذب آهن می شود.
  • اگر سیاه دانه را کوبیده و با کمی سکنجبین میل کنید تب را برطرف می کند.
  • پونه اشتها آور بوده و باعث سهولت هضم و به درمان معده کمک می کند.
  • کلم بروکلی، به دلیل داشتن کلیسم فراوان باعث تقویت استخوان ها می شود.
  • انگور خون ساز بوده و به تصفیه خون نیز کمک می کند.
  • هل تقویت کننده قلب بوده و سرما خوردگی را معالجه می کند.
  • لوبیا چشم بلبلی کم چرب و بدون کلسترول و حاوی سدیم است.

منبع : سایت مجله سلامت و پزشکی



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

توسط  · اسفند ۵, ۱۳۹۴

 

هوا بسیار سرد و تاریک است مدتی است در یکی از خیابان های شهر گم شده اید در گوشه ای از کوچه نشسته و می لرزید ناگهان می بینید دو نفر در حال نزدیک شدن به شما هستند و شی نا مشخصی در دست دارند ناگهان پنجره ی یکی از خانه ها باز شده و فردی فریاد میزند بیا تو! در خانه درست کنارتان است و باز . چه عکس العملی نشان می دهید؟

۱-فرار می کنم.
۲-منتظر مي مانم تا ببينم افراد چه چيزي مي خواهند?
۳-به پلیس زنگ می زنم.
۴- وارد خانه ميشوم

پاسخ تست شخصيت شناسی

خانه تاریکبا توجه به انتخابتان تفسير و ادامه داستان را بخوانيد

۱-فرار کردن: وقتی از این موقعیت فرار می کنید نشان می دهد که شما به راحتی اعتماد نمی کنید و این یک حسن بزرگ است برای این که به افراد اعتماد کنید باید آنها را امتحان کنید و هیچ وقت این ریسک را زمانی که جان شما در خطر است انجام نمی دهید این نشان میدهد که شما خودتان را در اولویت قرار می دهید .
ادامه ی داستان : از محل فرار کرده و افراد در تاریکی شما را گم می کنند

۲-منتظر ماندن : نشان می دهد شما به راحتی به افراد اعتماد می کنید و احتمالا فرد کنجکاوی هستید یا اگر منتظر میمانید تا با آنها در صورت وجود خطر درگیر شوید نشان می دهد اعتماد به نفس لازم را دارید و فکر میکنید می توانید از پس مشکلاتی که ریسک هستند بر بیایید و در کل به دنبال هیجان هستید و ریسک کردن را می پذیرید
ادامه ی داستان : در محل باقی مانده افراد به شما نزدیک می شوند و پس از اینکه مطمئن شدند خطری ندارید محل را ترک می کنند

۳-به پلیس زنگ می زنید: نشان می دهد برای مواجه با مشکلات سخت و حادثه آفرین زندگی به دیگران به خصوص به افراد قابل اعتماد و مرجع قدرت اکتفا می کنید. از اینکه خودتان از پس موقعیت بر بیایید چندان مطمئن نیستید این ویژگی در مواردی می تواند خوب باشد ولی در آن فرصت کم منتظر ماندن برای رسیدن پلیس و حل کردن مشکل فکر غیر منطقی ای به نظر می رسد .
ادامه ی داستان: در محل باقی مانده افراد به شما نزدیک می شوند و پس از اینکه مطمئن شدند خطری ندارید محل را ترک می کنند

 

۴-به خانه می روید : نشان می دهد به نیت های افراد خوش بین هستید و همه ی انسان ها را خیر خواه می پندارید. این ویژگی خوب است اما نه در همه ی شرایط ممکن است فردی که خود را به منزل خویش فرا میخواند نیت خیر خواهانه ای نداشته باشد .
ادامه ی داستان: خوشبختانه فرد خیر خواهی شما را دعوت به منزل میکند و پس از اینکه مطمئن شدید خطری شما را تهدید نمیکند از فرد خیر خواه خداحافظی میکنید

دقت داشته باشید همیشه پایان تصمیم هایتان درست و خوش نیست در تصمیم گیری ها دقت داشته باشید…

 

منبع : وب سایت مجله اینترنتی سلامت باشید

.



:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

توسط  · اسفند ۷, ۱۳۹۴

 

مقدمه

بررسی محققان دانشگاه Umea در سوئد نشان می دهد که بیماران مبتلا به پارکینسون، سال ها قبل از تشخیص علایم بیماری، چندین زمین خوردگی شدید را تجربه کرده اند که در اغلب مواد منجر به شکستگی و آسیب های جدی شده است.
مطالعه سوابق حدود ۲۴ هزار بیمار بین سال های ۱۹۸۸ تا ۲۰۱۲ میلادی نشان می دهد بیماران مبتلا به پارکینسون، ۱۹ درصد تجربه زمین خوردن بیشتری در ۱۰ سال قبل از تشخیص بیماری داشته اند.
محققان احتمال می دهند زمین خوردن های مکرر به دلیل اختلالات عصبی است که در نهایت می تواند منجر به پارکینسون شود؛ بنابراین پیشنهاد می شود زمین خوردن های شدید و مکرر جدی گرفته شود و برای تشخیص زود هنگام پارکینسون اقدام شود.

پارکینسون چقدر خطرناک است ؟

پارکینسون پس از آلزایمر شایع ترین بیماری سیستم اعصاب است که بر اثر کاهش دوپامین و اختلال جسم سیاه مغز ایجاد می شود. جسم سیاه پیام های عصبی را از طریق نخاع به عضلات مختلف ارسال می کند و این فرآیند از طریق ماده شیمیایی دوپامین صورت می گیرد و باعث اختلال در تعادل و کنترل عضلات می شود. روش های رایج کنترل این بیماری، داروی هایی هستند که با تحریک مغز، به ترشح دوپامین کمک می کنند. این روش ها بیماری را درمان نمی کنند، بلکه علایم را کاهش می دهد و پاسخ آن روی افراد مختلف، متفاوت است.

علائم پارکینسون و شیوع آن

بیماری پارکینسون معمولا با لرزش یک دست آغاز می شود و به تدریج اکثر اندام را درگیر می کند. حدود ۱۰ میلیون نفر در سراسر جهان به این اختلال مبتلا هستند.
به گزارش مرکز پیشگری و کنترل بیماری آمریکا، در این کشور از هر ۵۰۰ نفر یک نفر به این بیماری مبتلا است. احتمال ابتلا به پارکینسون در مردان ۱٫۵ برابر زنان است. نتایج این تحقیقات در نشریه PLOS منتشر شده است.

 

منبع : مجله سلام باشید



:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

توسط  · اسفند ۱۰, ۱۳۹۴

 

برای رفع نیازهای انسان سرگشته امروز

نکته مهم در تمام این آزمایشات این است که واقعا خود را در فضای این آزمایشات تصور کنید تا جوابگو باشد و بتوانید واقعا پی به خواسته ی درونی خود ببرید.

۱- جامعه ای را فرض کنید که در آن تمام شغل ها از سه جهت درآمد مادی،شهرت و منزلت اجتماعی کاملا یکسان است،یعنی شما چه پزشک باشی، چه استاد دانشگاه باشی، چه سوپر شهرداری باشی، چه بنا باشی و چه رییس جمهور باشی از سه جهت فوق کاملا برابر هستید،در چنین جامعه ای شما به دنبال چه شغلی میروید؟

۲-فرض کنید در یک جامعه ای انسان نامرئی شوید، وشما همه را ببینید ولی کسی شما را نمیبیند،در چنین جامعه ای دست به چه کارهایی میزنید؟مثلا آیا دست به کارهای اخلاقی میزنید؟

۳-تصور کنید خداوند در مقابل شما نشسته است و از شما میخواهد یک آرزو کنید تا آن را برآورده کند، ولی باید توجه داشته باشید فقط یک آرزو میتوانید بکنید و بعد از اینکه آرزوی دلخواهتان را کردید دیگر راهی برای بازگشت ندارید،در چنین حالتی شما از خدا چه میخواهید؟آرزو میکنید که رییس جمهور شوید؟انیشتین شوید؟ارسطو شوید یا…..

۴-اگر قرار باشد شما را تا آخر عمرتان به یک جزیره دور افتاده تبعید کنند و در آنجا جز شما کسی نباشد،و فرض کنید به شما سه ارفاق کنند:
یکی اینکه بگویند شما میتوانید از اینجا یک کتاب انتخاب کنید و با خود به جزیره ببرید،دراین صورت چه کتابی را انتخاب میکنید؟
دیگر اینکه شما میتوانید در آنجا یک کار هنری انجام دهید و وسایل مورد نیاز را از اینجا با خود ببرید،شما کدام یک را انتخاب میکنید؟
و دیگر اینکه به شما اجازه داده میشود یک انسان را از اینجا به همراه خود ببرید،حال شما چه انسانی با چه ویژگی های را انتخاب میکنی؟

هدف آینده۵-اگر به شما بگویند یکی از اشخاص تاریخی را که خودتان درک کرده اید یا در تاریخ خوانده اید،هستی حاضر است جای شما را با آنها عوض کند،شما حاضرید به جای کدام شخص باشید؟
توجه داشته باشید نه اینکه فقط در یکی از جنبه های آن شخص به جای آن باشید بلکه در تمام جنبه ها با تمام خوبی ها و بدی های شخص.

۶-این آزمایش معروف به نوشته سنگ قبر است و از ابداعات نیچه میباشد.روی سنگ قبر خود آنچه را که میخاستید باشید بنویسید و زیرش آنچه که الان هستید را بنویسید،مثلا بنویسید کسی که اینجا ارامیده است میخاست معلم شود اما فروشنده شد،میخاست بخشنده باشد اما بخیل شد و…..بعد روی آنچه که الان هستید خط بکشید و یک زندگی جدیدی را بر اساس آنچه میخاستید باشید را آغاز کنید.

۷-فرض کنید یک کسی که قولش صادق است به شما بگوید تنها یک سال تا پایان عمرتان باقی مانده است
و شما هم باور کنید،حال در این یک سال به سراغ چه کاری میروید؟
خب بعد این یک سال را کمتر بکنید مثلا شش ماه،همینطور کمتر تا ۲۴ساعت،ببینید در این فرصت دست به چه کاری میزنید؟کارهایی که بنظرتان می آید در آن ۲۴ ساعت انجام دهید و بعد از دنیا بروید آن ها فریاد درون شماست.این همان چیزی است که شما در تمام زندگی باید بروید به دنبالش.

۸-گفته اند یک کشتی به علت سنگینی بارش در حال غرق شدن بود و ناخدا از مسافرین خواست که مقداری از وسایلشان را در دریا بیندازند تا بار کشتی سبک شود،بعد از اینکه هر کس مقداری از وسایلش را به دریا انداخت باز ناخدا از مردم درخواست کرد که مقداری دیگر از وسایلشان را در دریا بیندازند تا بار کشتی سبک تر شود،بعد از چندین مرتبه تکرار این ماجرا عالمی که در آنجا بود در عین حالی که کتاب هایش را به دریا میریخت گفت این ها از جانم عزیزتر بودند.
حال ما در زندگی باید ببینیم که چه چیزهایی داریم که حاظریم جانمان را بدهیم ولی آن چیزها را از دست ندهیم.مثلا بعضی ها حاضر نیستند به هیچ وجهی صداقت ،شفقت،احسان و …. خود را در زندگی از دست بدهند حتی به قیمت جانشان.

 

منبع : مجله سلامت باشید



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

از جمله نکات مهم در طراحی سایت ، مخاطبان طراحی وب سایت هستند ، لذا گروه های سنی متفاوت دید متفاوتی به سایت دارند و برای آن ها می بایست طراحی سایت به گونه های مختلفی صورت پذیرد. در این میان آن چه باعث مهم شدن طراحی وب سایت و نیز به علاوه صفحات آن می گردد، داشتن انواع تنوع و امکانات مختلف از نیازهای گروه های سنی مختلف و نیز الزامات خاص طیف های مختلف سنی از کاربران طراحی سایت است. توجه شود که در پروسه سئو و بهینه سازی سایت، تعداد فاکتورهای مشخصی را با توجه به انواع گروه های سنی بازدیدکننده از سایت، باید با توجه به مخاطبین مختلف در نظر داشت.

طراحی سایت برای همه گروه های سنی

نکات مهم در طراحی وب سایت برای همه گروه های سنی

جالب این جاست که برای مثال سایتی با زمینه ی مثلا سرگرمی و تفریحی که مختص گروه سنی کودکان طراحی گردیده است، اگر این سایت را با دیگر وب سایت ها مقایسه کنیم ، پوشش بازدیدکنندگان آن کمتر از طیف بزرگسالان به نسبت قابل قبولی خواهد بود. لذا با توجه به این شرایط مختلف از جمله مواردی که در پروسه ساخت سایت در این زمینه می بایست همواره مدنظر و توجه انواع مختلف بازدیدکنندگان قرارداد می توان به نکاتی از جمله روانشناسی، مواردی از قبیل دسترس پذیربودن سایت، قابلیت استفاده و طراحی سایت ارزان رابط کاربری سایت اشاره کرد.

گسترش اینترنت و تمامی نسل ها در فضای مجازی

از دیگر نکات جالب این است که این موضوع را  به هیچ عنوان نمی توان انکار کرد که وب و نیز طراحی وب سایت ، بخش جدایی ناپذیر مهمی از زندگی افراد مختلف در هر سنی می باشد ، در نتیجه با توجه به این مورد ، حتی آن دسته از افرادی که هنوز رابطه خوبی با کامپیوتر و فضای مجازیندارند، مجبورند که در حد خود از این فضا بهره مند گردند. به علاوه جالب این جاست که طراحان سایت مختلف با درنظرداشتن کلیه رده ها و گروه های سنی (از افراد همیشه آنلاین یا کودکان مشتاق در دنیای وب تا کسانی که میانه خوبی با فضای سایبری و دنیای اینترنت ندارند)، بیشتر تمرکز خود را بر روی گروهی خاص که مدنظر آن ها بوده و فعالیت و حوزه کاری آن ها در طراحی سایت است، معطوف می کنند.

 

منبع  : فیس تری



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

انجام خدمات فیس تری ارزان سایت

 ادمین/ اسفند ۲۵, ۱۳۹۴/ سئو - طراحی سایت - بهینه سازی سایت/ 0 دیدگاه

بر روی فیس تری ارزان سایت: یک راهنمای محله های بین المللی، به سرپرستی طراحان

اگر چه استرس زا به بسیاری از، و حرکت در دفتر همچنین می توانید یک منبع بزرگ الهام بخش است. راهنمای محله های بین المللی، به سرپرستی طراحان: هنگامی که فیس تری ارزان سایت به Gowanus، بروکلین نقل مکان، هیجان این تیم در کشف گنجینه های پنهان از محیط جدید خود را به تجسم در فیس تری ارزان سایت منجر شده است. آن چه مرا در مورد سایت مینیمالیستی هنوز نام تجاری تاثیرپذیر، که “طراحی شده است که بسیار ساختار، هنوز سرزنده و پویا، فقط به مطالب در سایت” شده است. زیبایی شناسی بدون مزخرف اجتناب از تله قهرمان تصویر معمولی و باعث می شود استفاده زیادی از دید حتی در اندازه های شدید.

و پس از آن با توجه به جزئیات است. از آرم متحرک به ۱۰۰ (و شمارش) تصاویر شهرستان منحصر به فرد و انیمیشن های ساده، بر روی فیس تری ارزان سایت به وضوح فقط یک وبلاگ شیوه زندگی است. در وبلاگ خود، فیس تری ارزان سایت توضیح می دهد که چگونه از آن می خواستم برای ایجاد “یک منبع قابل اعتماد است که قطاری از جوهر واقعی از مکان های ما به عشق، از طریق عکاسی زیبا، توصیف صریح و طراحی محور گزینش.” با مسئولان بیش پیوستن هر ماه، بر روی فیس تری ارزان سایت ممکن است به زودی به یک محله در نزدیکی شما آمده است.

با شما همراهیم : …فیس تری ارزان سایت

نام تجاری جدید و وب سایت LS فیس تری ارزان سایت توسط آژانس ادینبورگ فضای سفید تولید شد. LS فیس تری ارزان سایت به تازگی افق خود را از منابع مکان های بزرگ (تحت نام محل سکونت) برای تبدیل شدن به آنچه در حال حاضر بزرگترین شرکت عکس و سرویس حرکت تولید انگلستان گسترش داد. نام تجاری جدید و وب سایت خود را توسط آژانس ادینبورگ فضای سفید تولید شد. طراح ارشد مایک برایانت می گوید piority بود که اجازه دهید کار شرکت انجام صحبت: “آنها چنین نمونه کارها باور نکردنی، اعم از عکس به حرکت، که وظیفه اصلی ما بود برای ایجاد یک ساختار است که تکمیل حداقل نوع با تصویر” این رویکرد در صفحه اصلی، که کپسوله ارائه گسترده این شرکت با مخلوطی اتصالات از تایپوگرافی متحرک و ویدئو بلافاصله آشکار است.

فیس تری ارزان سایت

چالش های فنی اصلی – نگه داشتن بار بار را به حداقل و مدیریت فیس تری ارزان سایت مختلف برای تصاویر با کیفیت بالا – با جایگزین تصاویر رزولوشن بالاتر که در آن مورد نیاز، و با استفاده از جاوا اسکریپت به صورت پویا مدیریت ارتفاع و جنبه نسبت از تصاویر در اندازه های مختلف صفحه نمایش غلبه بر . نتیجه نهایی، برایانت می گوید، یک “سایت تکمیل نشده مثل سایت پرشین وی به تماس که با استفاده از پانل های مدولار، از نوع تمیز و یک پالت رنگ حداقل به عنوان یک پس زمینه ظریف برای کار زیبا عمل” است.

فیس تری ارزان سایت با شماست !

“بازی های قدیمی تر از فرهنگ است، فرهنگ … همواره پیش فرض جامعه انسانی، و حیوانات برای انسان منتظر نیست به آنها بازی خود آموزش می دهند.” بنابراین شروع هومو فیس تری ارزان سایت یوهان Huizinga، که در آن نویسنده به بحث در مورد تاثیر بازی در جامعه است. این عنصر از بازی که Lordz، یک آکادمی رقص در سوئیس را جدی می گیرد است. برای Lordz، رقص فقط در مورد جنبش نیست؛ آن یک نوع هنر، وسیله بازیگوش از بیان فرهنگی است. وظیفه طراحی یک وب سایت برای آکادمی، Eidenbenz / فیس تری ارزان سایت فیلم با استفاده از این اخلاق برای هدایت کارگردانی هنری آن است. “ما می خواستیم برای ایجاد چیزی که در مقابل تجربه دیجیتال با قلب خیلی از انسان فیس تری ارزان سایت،” توضیح می دهد مدیر هنری و شریک زندگی دانیل فیس تری ارزان سایت فیلم. “راه بازیگوش گرفتن بینش به عمل روزانه رقص؛ جنبش، احساسات، و غیره برای رسیدن به این، ما از جدیدترین تکنولوژی در فیلمبرداری، پس از تولید استفاده می شود و، البته، برنامه نویسی.”

در نتیجه کاملا خیره کننده است. سایت منحصر به فرد قابل تشخیص و الهام بخش است که واقعا قطاری از قلب سازمان از طریق استفاده از ویدئو – شاهکار این روز است.

نهایی کردن قرارداد بافیس تری ارزان سایت

عمیق تر شما در غنی تر از آن می شود شیرجه رفتن سایت جدید فیس تری ارزان سایت است، در نگاه اول، بسیار ساده است. با این حال، سفر خود را از مفهوم به آغاز راه اندازی به عنوان دور برگشت به عنوان ۲۰۱۳، هنگامی که ویژگی iA یک تیم در خانه در نوع ریخته گری پیوسته برای کمک به توسعه چشم انداز برای آینده فیس تری ارزان سایت آنلاین. این پروژه با تحقیقات گسترده به منظور ساده سازی ساختار دامنه و معماری اطلاعات شرکت آغاز شده است. آزمایش کاربر دقیق در طی یک دوره شش ماه به اطلاع نمونه های اولیه HTML اولیه، که از آن مفهوم اصلی به دنیا آمد.

“ما در زبان بصری کار می کرد، در حال توسعه یک سری از فونت میکرو سایت های که تست شده و بهینه سازی شده در طول زمان شد. ایده اصلی این است که نوع ستاره است،” توضیح می دهد الیور Reichenstein، بنیانگذار IA. “صفحه خانگی آن به ذات کاهش می یابد. عمیق تر شما در غنی تر از آن می شود شیرجه رفتن.” این تیم همچنین بر اساس این ایده جسورانه با استفاده از تستر نوع در صفحه اصلی تصمیم گرفت.

مفاهیم به نمونه های اولیه محتوا با استفاده از کربی توسعه داده شد. این اجازه ویژگی iA نه تنها به تست طراحی در یک محیط زندگی می کنند، بلکه به تولید محتوای حمایت از جدید، و به طور مداوم اصلاح و نظام مند طراحی. “به طور کلی،” الیور می گوید: “Monotype.com یک مدل از توسعه وب مدرن، از پژوهش، به مفهوم تولید و ما امیدواریم که آن را نشان می دهد.”

 

منبع : سایت فیس تری



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

کائوچو و مواد مرکب کلیه خدمات طراحی سایت ارزان و رایگان جلوه های بصری کوچک در حرکت اکو تعجب و علاقه است که پیمایش منظر معمولا تلاش می کند برای رسیدن به این سایت برای ارتباط برقرار لمسی کلیه خدمات طراحی سایت ارزان و رایگان است دارای یک تعادل زیبا از ظرافت در حرکت و لحظات نوآوری و تاثیر مثل سایت سیمرغ . من بلافاصله به توجه به جزئیات، استفاده از عدم تقارن، و نحوه دقیق کشیده شد و تصفیه انیمیشن ها کوچک بودند.

توضیح انیماتور سایت کریس گانن از آنچه انجام شد باعث می شود آن را حتی بیشتر جذاب: “در حالی که کار کردن سرعت پالس ، ما مجبور به مراجعه به یک الگوریتم است که می گوید اگر شیب خط است، سرعت باید متناسب که نمی توانست آسان است! یک مثال کامل از انیمیشن چگونه آموزنده می تواند چشم بیننده را کلیه خدمات طراحی سایت ارزان و رایگان گرفتن، آموزش آنها و زیبا، همه در یک بار. و گانون یک استاد است. جلوه های بصری کوچک در حرکت اکو تعجب و علاقه است که پیمایش منظر معمولا تلاش می کند برای رسیدن به، اما به اندازه کافی ظریف است که بیننده می تواند در سهولت احساس در حالی که مرور هستند. سنتز کلی زیبا از اطلاعات و طراحی.

 کلیه خدمات طراحی سایت ارزان و رایگان

وب سایت جدید بازی Halo این سایت برای بازی های ویدئویی حق رای دادن هاله دارای چنین ساختار ناوبری فوق العاده ای. کاربر حرکت می کند از طریق یک، نمایش جدول زمانی به بصری، با تکه های شکسته کلاه هاله اقدام به عنوان درگیری کاربران برای بازی. “ما ذرات که استفاده از یک مدل ۳D به شکل به شکل کلاه شخصیت های بازی، ۳D CSS به تحریک و تشجیع در قطعه از محتوای کاربر، و بوم را به منظور جلب و تحریک و تشجیع جدول زمانی کلیه خدمات طراحی سایت ارزان و رایگان در پایین، می گوید:” راشل اسمیت، تعاملی توسعهدهنده در نظریه فعال. “این یک مثال خوب از ترکیب فن آوری های وب با توجه به آنچه رابط نیاز است.”

از متلاشی شدن مرموز و بازسازی عناصر می تواند گیج، اما به جای آن، احساس می کند کاملا مایع. چرخش جزئی از داستان های کاربر، و حتی عناصر مانند افعال تماس، متحد طراحی و حرکت در سراسر هر بخشی از سایت. جو فضایی یک زبان را در خود می شود.

کلیه خدمات طراحی سایت ارزان و رایگان

بیش از کلیه خدمات طراحی سایت ارزان و رایگان

ازدواج موسیقی، تعامل، طراحی باور نکردنی و نوآوری را حفظ کرده اند ما به آینده را به این سایت برای ماه بیش از تپه فرانسوی استودیو دیجیتال ایجاد شده بود، کار با تصویرگر به ارائه EP گروه خود را به همین نام. ترکیبی از صدا و اکتشاف کاملا هماهنگ برای ایجاد یک تجربه فریبنده. “ما سعی کردیم به مرزهای آنچه ما فکر ممکن است با ۳D تعاملی و صدا در وب بود. ما سرگرم کننده بازی با ، پیچ خورده به سبک کارتونی در ساخت فعل و انفعالات خنده دار مبتنی بر اطراف یک فضایی ۳D تجربه صدا بود، می گوید:” توسعه دهنده سرب جرمی سنت -Prix. این پروژه حتی آن را به جهان واقعی، زمانی که صفحات ساخته شده برای پروژه های ۳D چاپ شده بود، در نقاشی های و به نمایش گذاشته در یک گالری پاریسی ساخته شده است.

اثرات از یکپارچه کار با نقشه ها، و از آن یک اثر بسیار منحصر به فرد است، کاربر کنجکاو در مورد آنچه آنها را در هر نوبت پیدا باقی مانده است. آنها می توانند تونل بی نهایت کشف، خراش گردونه خود و فعال کردن موسیقی خود را، اما هدایت داده شده است به طوری که آنها هرگز احساس در این دنیای جدید از UX از دست داد.

کل تجربه تک رنگ است، صرفه جویی در برخی انفجار بسیار کمی از رنگ. به طور کلی، ازدواج از موسیقی، تعامل، طراحی باور نکردنی و نوآوری را حفظ کرده اند من به آینده را به این سایت برای ماه می باشد.

استانداردهای جهانی طراحی وب

استانداردهای وب طراحی آمریکا یکی از چیزهایی که قدرتمند ترین در مورد این مجموعه ای از استانداردهای طراحی دسترسی به آن است هر کسی که سایت دولت آمریکا استفاده کرده است، برای بیشتر قسمت ها، تحمل مخلوطی از گیج الگوهای طراحی و کد ناکارآمد. این مجموعه ای از استانداردهای طراحی برای دولت آمریکا یک نفس از هوای تازه است. یکی از چیزهایی که قدرتمند ترین در مورد این مجموعه ای از استانداردهای طراحی دسترسی کلیه خدمات طراحی سایت ارزان و رایگان به آن است. “ما نمونه هایی از نحوه استفاده از رنگ ها، و نمونه هایی است که در حال حاضر برای کنتراست رنگ مورد آزمایش قرار نشان می دهد. دسترسی است که احتمالا یکی از دیفرانسیلی کلیدی بین آنچه که ما در حال انجام و چارچوب دیگر، می گوید:” مهندس ظاهر سرب در ۱۸F مایا.

این قابل توجه است که این چارچوب اقدامات انجام شده است به خوبی ساخته شده، به زیبایی طراحی شده و با دقت فکر کردن. تیم در زمان هم به ارسال اسناد و مدارک خوب است، نه تنها برای آنچه باید نوشته شود، اما برای چه باید نوشته شود. “این که ژل، که زبان که همه شما با هم صحبت می کنند فراهم می کند،” توضیح می دهد. استانداردهای طراحی و راهنماهای سبک ظاهر با این نوع از سیستم در محل در قرار دادن دریافت به قول یک سیستم ساده تر برای ساخت و حفظ در آینده است. این کار بسیار هیجان انگیز کلیه خدمات طراحی سایت ارزان و رایگان است، به خصوص که آن را به یک تجربه کاربری که واقعا می تواند تاثیر زندگی و معیشت مردم اشاره میکند.

 

منبع : فیس تری



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

از جمله نکات بسیار مهم در زمینه ساخت وب سایت و طراحی سایت ارزان ، نکته ی مهمی است که از جهت ساخت سایت مد نظر قرار می گیرد . در ساخت سایت باید توجه داشت که در واقع اگر یک صفحه به عنوان صفحه “درباره ما: موجود نباشد که شما را معرفی کند ، از لحاظ ساخت سایت شما به شدت به مشکل جدی خواهید خورد ، لذا نکته قابل توجه در این میان این است که در هنگام توسعه یک وب سایت، صفحه درباره ما چندان به نسبت مانند صفحات دیگر به رسمیت شناخته نمی شود. در نتیجه این موضوع به نحوی در تناقص و تعارض با این جمله و این حقیقت است که این وب سایت صفحه یکی از پربازدیدترین صفحه های طراحی سایت می باشد. در این مقاله به بررسی دلیل اهمیت این صفحه ، یعنی صفحه “درباره ما” در پروسه ساخت سایت و نیز بهینه سازی وب سایت خواهیم پرداخت.

صفحه درباره ما

دلایل اصلی وجود صفحه درباره ما در طراحی سایت

به طور کلی و عمد در مجموع دو دلیل عمده برای طراحی صفحه درباره ما در فرایند طراحی وب سایت مطرح می باشد. به عنوان نکته اول، این که جلب توجه بازدیدکنندگان و کاربران طراحی وب سایت بالقوه به سایت شما و نیز دلیل دوم، هدفی به نسبت آموزنده می باشد که تضمینی بر دلیل وفاداری و ماندگاری این دسته از بازدیدکنندگان وب سایت شخصی شما است. به علاوه در این میان باید به این نکته نیز توجه داشت که در صورتی که سایت برای مقاصد تجاری طراحی سایت شده باشد، این صفحه نقشی حیاتی در تعیین میزان موفقیت آن کسب و کار شما و به علاوه و نیز تضمینی بر روشی موثر در کسب مشتریان مختلف برای وب سایت شما در آینده و در عین حال افزایش ترافیک سایت و سئو سایت خواهد بود ، لذا تاثیر آن در این قسمت آشکار خواهد گردید.

نتیجه گیری

جالب توجه این جاست که در کوتاه مدت، این صفحه در واقع همان نقطه قوتی است که مانند رز بلاگ شما و طراحی وب سایت شما را از سایر متخصصین در حوزه کاری مرتبط با شما مجزا می کند و به علاوه با توجه به این شرایط و این گونه اهمیت طراحی سایت ، هرچه مناسب تر این صفحه مشخص و نشانه گذاری می گردد.

 

منبع : فیس تری

 



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

 ادمین/ فروردین ۲, ۱۳۹۵/ طراحی سایت/ 0 دیدگاه

 طراحی سایت ، امری است که روز به روز در حال پیشرفت و پیچیده شدن است ، این روند باعث می شود که نکات جدیدی در عرصه و این زمینه مطرح گردد که رعایت آن نکات در امر نکات طلایی برای طراحی سایت می باشد. با توجه به این شرایط ، در ادامه مقاله شماره یک ، انواع پیش بینی های طراحی سایت در سال ۲۰۱۶، و در عین حال سه مورد از پیش بینی های مطرح شده را به اختصار برایتان توضیح خواهیم داد. لذا خواهش می کنیم که در امر طراحی سایت همراه ما باشید.

۱- اهمیت فوق العاده طراحی مدولار سایت

نکته ی حائز اهمیت این است که سایت های رسانه ای به طور میانگین  و به صورت نمونه ۱۲ مقاله روزانه منتشر می نمایند. لذا با توجه به این شرایط مطرح شده ، طراحی مدولار در واقع ویترینی است که از تعدد محتوا در طراحی وب سایت در حالی که از آشفتگی بیش از حد وب در سایت جلوگیری می نماید ، به ویژه سایت های رسانه ای، که در آن به صورت ویژه ای آینده این گونه وب سایت ها را بیشتر دیده خواهند شد.

دراین میان ، یک مثال خوب از انتشار عمده که از طراحی مدولار در ساخت سایت و طراحی سایت ، خود بهره می برد همین وب سایت  http://thenextweb.com است.

طراحی مدولار سایت

۲- استفاده از SVG

SVG مخفف تعداد کلمات Scalable Vector Graphics به معنای ظاهر و گرافیک برداری مقیاس پذیر بوده است که در سال ۲۰۱۵ به نسبت قابل توجهی پررنگ تر گردیده است. نکته جالب توجه این جاست که حتی گوگل نیز لوگو خود  نماد وب سایت خود را به کمک گرفتن و را با فایل SVG واضح تر و اندکی کوچک تر طراحی کرده است.در واقع  SVG با قابلیت های مختلف نمایشی گرافیک های برداری که تا حدودی می تواند صرف نظر از مقیاس رزولیشن و شفافیت هر عکس ، هر دستگاهی در آن دیده شوند، در سال ۲۰۱۶ جریان اصلی این نوع طراحی گرافیک در طراحی سایت خواهد شد. لذانکته این جاست که به طور خلاصه می توان گفت که SVG یکی از المان های گرافیک کاربردی برداری طراحی وب سایت بوده و این که این عکس های SVG با زوم کردن، هرگز دچار افت کیفیت نخواهند گردید.

در واقع می بایست توجه داشت که این نوع زبان یا تکنولوژی ایجاد انیمیشن و نیز در کنار آن گرافیک های تعاملی را تسهیل و آسان سازی نموده و اهمیت ویژه این خصوصیت در دنیای مجازی و بصری و مباحث سئو سایت به صورت تدریجی ، رو به افزایش خواهد بود . در حقیقت ، واقعیت این است که امروزه تقریبا هر مرورگری SVG را پشتیبانی می کند و این موضوع خود به خود به کمک بیشتری به تصویب استفاده از آن می نماید.

 

منبع : فیس تری



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()